Sirküler Tarih/No: 08.11.2019/611
Sayı |
: 508-06520 |
İstanbul,06.11.2019 |
İSTANBUL SU ÜRÜNLERİ VE HAYVANSAL MAMULLER İHRACATÇILARI BİRLİĞİ
ÜYELERİNE SİRKÜLER
Sayın Üyemiz,
Bilindiği üzere 17 Ekim 2019 tarihinde, Dış Ticaret Kompleksi'nde, "Stratejik Rekabetçi İstihbarat Çalışmaları Açısından ITC Market Access Tools Kullanımı” konulu bir günlük eğitim faaliyeti gerçekleştirilmişti.
Bu defa, İstanbul Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği organizasyonunda, 28 Kasım 2019 tarihinde, Dış Ticaret Kompleksi'nde, "Stratejik Rekabetçi İstihbarat Kapsamında ITC Market Access Tools Uygulamaları 2” konulu bir eğitim faaliyeti daha gerçekleştirilecektir.
17 Ekim 2019 tarihinde gerçekleştirilen ilk eğitim programının devamı niteliğinde olan bu eğitim ile firmalar ülkelerin ithalat-ihracat verilerine doğru, güvenilir ve güncel olarak ulaşılabilecek ve pazar araştırması yapmada kolaylık sağlayabileceklerdir.
Söz konusu Eğitim programı aşağıda yer almakta olup, katılım sağlamak isteyen üyelerimizin aşağıdaki linki tıklayarak en geç 25 Kasım 2019 Pazartesi mesai bitimine kadar kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Bilgilerinize sunulur.
İSTANBUL İHRACATÇI BİRLİKLERİ GENEL SEKRETERLİĞİ
Gemi-Su Ürünleri Birlikleri Koordinasyon Şubesi
· Eğitime katılım
ücretsizdir.
· Eğitimde gösterilecek uygulamaların kolaylıkla yapılabilmesi için bilgisayarla katılım sağlanması faydalı olacaktır.
http://www.iib.org.tr/tr/diger-egitimlerimiz-stratejik-rekabetci-istihbarat-kapsaminda-itc-market-access-tools-uygulamalari-2.html
Başvuru ve Bilgi İçin:
Neriman Varol / 0212 454 07 78 / nvarol@iib.org.tr
Damlasu Tosun/ 0212 454 0770/ dtosun@iib.org.tr
· Eğitim Yeri: 28 Kasım 2019 / Dış Ticaret Kompleksi, Çobançeşme Mevkii Sanayi Cad. Yenibosna / İstanbul / Zemin Kat Konferans Salonu
· Eğitim Programı:
09:30 Açılış
• Trade Map
• Procurement Map
• Standards Map
• Investment Map
• Market Access Database (MacMap)
• Market Price Information
12:30 - 13:30 Öğle Yemeği
13:30 - 16:30
• Eport Potential Map
• Sustainability Map
• Trade Competitiveness Map
• Analitik Hedef Pazar Seçimi
• Ağırlıklı Kriterler Bazlı Hedef Pazar Seçim ve Önceliklendirme Matrixi